Δευτέρα 5 Μαΐου 2008

3 Απριλίου- Το Βασίλειο της Αράχνης


Σκέφτηκα αρκετά πριν κάνω τη σημερινή παρουσίαση και μέτρησε ότι είμαι σχεδόν ένα χρόνο στην ομάδα της Epirus Press και ότι αισθάνομαι λίγο σαν στο σπίτι μου εδώ. Παίρνω λοιπόν το θάρρος να γράψω για κάτι που ήδη έχω γράψει και ελπίζω να βρει ανταπόκριση στο αναγνωστικό κοινό.

Κυκλοφόρησε αυτή την εβδομάδα το πρώτο μου μυθιστόρημα, με τίτλο «Το Βασίλειο της Αράχνης» και με τη σφραγίδα των εκδόσεων Λιβάνη. Για την ακρίβεια είναι το πρώτο βιβλίο μιας επικής σειράς φαντασίας, η οποία θα ολοκληρωθεί σε τρία ή τέσσερα μέρη. Νομίζω απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και ειδικά σε όσους θέλουν να διαβάσουν μια περιπέτεια, διανθισμένη με ηθικά διλήμματα και συγκρούσεις ισχυρών χαρακτήρων. Τουλάχιστον αυτή ήταν η πρόθεσή μου και μένει σε εσάς να κρίνετε αν τα κατάφερα.

Το Βασίλειο της Αράχνης είναι ένα μεσαιωνικό Βασίλειο χτισμένο πάνω στα απέραντα βουνά της οροσειράς Ντραγκούτ. Οι υπήκοοί του πιστεύουν ότι στους πρόποδες των βουνών υπάρχει το χείλος του κόσμου και ότι η Τάξη διοικεί όλα τα ορατά και αόρατα. Το έτος 1064 μία σφοδρή και αναπάντεχη εισβολή από τους λαούς των πεδιάδων, αναγκάζει το Βασίλειο να εμπλακεί σε έναν πολυετή και επώδυνο πόλεμο. Μάχες χάνονται και τόποι ερημώνουν. Την ίδια ώρα που ένας ταπεινός αγγελιοφόρος στέλνεται να μεταφέρει μία περγαμηνή ανυπολόγιστης σημασίας στον πολιορκούμενο Ανατολικό Πύργο, ένα ατελείωτο κουβάρι συνωμοσιών αρχίζει να εξυφαίνεται γύρω του. Θα συναντήσει προαιώνιους φύλακες των δασών, επικίνδυνες παρουσίες θα απειλήσουν τη ζωή του, δυσερμήνευτοι σύμμαχοι θα προσπαθήσουν να τον πάρουν με το μέρος τους, θα τραβηχτεί στη δίνη σφοδρών μαχών και τελικά θα μπλεχτεί στο κουβάρι του αινίγματος της αγάπης.

Ο υπότιτλος του πρώτου βιβλίου της σειράς είναι «Η Περγαμηνή με τους Τέσσερις Απόκρυφους Αποδέκτες» και μπορείτε να μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα των εκδόσεων Λιβάνη (www.livanis.gr) ή εναλλακτικά στο ιστολόγιο του βιβλίου (http://kingdomofarachnida.blogspot.com/). Ο δεύτερος τόμος αναμένεται να κυκλοφορήσει πριν το Πάσχα και θα έχει υπότιτλο «Περπατώντας στα Σκαλοπάτια των Νεκρών».

Σε αυτό το βιβλίο με έφερε μία μακριά πορεία, την οποία δεν θα μπορούσα να ολοκληρώσω αν δεν είχα τη συγκινητική στήριξη της οικογένειάς μου. Μεγάλη ήταν η βοήθεια του Γιάννη και της Αλκυόνης Παπανικολάου και του κυρίου Γιάννη Κωστούλα. Πέρα από αυτούς θα ήθελα να ευχαριστήσω την επιμελήτριά μου, Ανθή Ροδοπούλου, το Γιώργο Δημητρίου που ζωγράφισε το πανέμορφο εξώφυλλο και φυσικά την εκδότριά μου, την κυρία Γιώτα Λιβάνη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε. Το βιβλίο αποτελείται από 240 σελίδες και θα το βρείτε σε όλα τα βιβλιοπωλεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: